• 25.8.2020

HAMMASNORPPA -TIIMI VAHVISTUU

Hammaslääkäri Arri Niemenmaa liittyy Hammasnorpan yleishammashoidon tekijäkaartiin. Arrilla on paljon kokemusta hammaslääkärin työstä niin julkisella, kuin yksityiselläkin sektorilla. Miellyttävän persoonansa lisäksi Arrin vahvuudet piilevät monipuolisessa osaamisessa ja hänelle voikin varata ajan niin akuutille särkykäynnille, kuin suurempien hoitokokonaisuuksien suunnitteluun.

Katso Arrin vapaat ajat VERKKOAJANVARAUKSESTAMME, tai soita meille 05 437 7000

Uusien hammaslääkäreiden rinnalle olemme saaneet erinomaista lisäystä myös avustavan henkilökunnan puolelle! Keväästä saakka Hammasnorpassa ovat työskennelleet uudet tiimiläisemme hammashoitaja Kirsi Tauriainen ja hammashoitaja Pinja Summanen.

• 15.3.2020

Koronavirustilanteesta

Päivitetty 17.3.2020

Me Hammasnorpassa seuraamme jatkuvasti tilannetta vallitsevan koronavirusepidemian suhteen.

Palvelemme edelleen normaalien aukioloaikojemme mukaisesti.

Potilaidemme ja henkilökuntamme hyvinvointi on meille erittäin tärkeää ja seuraamme viranomaisten suosituksia ja määräyksiä virusepidemian osalta. Pyydämme kaikkia klinikalla asioivia huolehtimaan hyvästä käsihygieniasta myös klinikalle saapuessa.

Klinikkamme käytänteet hygienian suhteen ovat normaaliolosuhteissakin laadukkaat ja kaikki hoitotoimenpiteet toteutetaan aina turvallisissa ja kliinisesti hygienisissa tiloissa. Terveet potilaat voivat siis täysin rauhallisin mielin asioida klinikallamme myös virusepidemian aikana.

Siirräthän kiireettömään hoitoon varattua aikaasi mikäli;
    - koet olosi flunssaiseksi, tai sinulla on nuhaa, kurkkukipua, yskää tai kuumetta
    - kuulut riskiryhmään
    - olet palannut ulkomailta alle 14 vuorokautta sitten
    Pyydämme olemaan ystävällisesti yhteydessä vastaanottoomme 05 437 7000. Kiireettömään hoitoon varatun ajan voit perua lyhyelläkin varoitusajalla.

Jos olet altistunut koronavirukselle, tai sairastat parhaillaan jotain hengitystieinfektiosairautta ja tarvitset kiireellistä hammashoitoa, tulee sinun olla yhteydessä paikkakuntasi julkiseen terveydenhuollon yksikköön.

• 17.2.2020

OIKOMISHOITOA HAMMASNORPASSA

Olemme saaneet loistavia vahvistuksia Hammasnorpan asiantuntevaan suun ja hampaiden terveydenhoidon tiimiin:

Oikomishoidon Erikoishammaslääkäri Riikka Puustinen on aloittanut vastaanottonsa Kievarinkadulla. Riikalla on pitkä kokemus oikomishoidon suunnittelusta ja toteuttamisesta kaiken ikäisillä potilailla. Pääasiallisesti Riikan työpäivät kuluvat erilaisten kiinteiden oikomishoidon ratkaisujen parissa, mutta osaaminen kattaa myös modernit kalvo-oikomismenetelmät.

Tarjoamme hampaiden oikomishoitoa Lappeenrannan keskustassa sijaitsevalla Hammasnorppa hammaslääkäriklinikalla.

Katso Riikan vapaat ajat VERKKOAJANVARAUKSESTAMME, tai soita meille 05 437 7000